Θετικές Δηλώσεις #1

Standard

Στην απεραντοσύνη της ζωής που βρίσκομαι όλα είναι τέλεια, ακέραια και πλήρη.

Νοιώθω πάντα την Θεϊκή προστασία και καθοδήγηση.

Αισθάνομαι ασφαλής όταν κοιτάζω μέσα μου.

Νοιώθω ασφαλής κοιτάζοντας το παρελθόν.

Αισθάνομαι ασφαλής όταν διευρύνω την αποψή μου για την ζωή.

Είμαι κάτι πολύ περισότερο απο την προσωπικοτητά μου την παλιά, την τωρινή, την μελλοντική.

Επιλέγω τώρα να ξεπεράσω τα προβλήματα της προσωπικότητας μου και αναγνωρίζω το μεγαλείο της υπαρξής μου.

Επιθυμώ βαθιά να μάθω να αγαπάω τον εαυτό μου.

Στον κόσμο μου όλα πηγαίνουν καλά.

 

Σχολιάστε

