Φύλλα από τον Κήπο του Μορύα Αποσπάσματα 212-220

Standard

220. Το χέρι μου μυεί τους άξιους.
Μάθε να κρίνεις σύμφωνα με τα Διδάγματα Μου.

219. Το σκοτάδι πρέπει να διασκορπιστεί.
Σκέψεις Αγνές ας συνοδεύουν το έργο μου.
Να εἰσαι άγρυπνος, μήπως οι σκοτεινοί βεβηλώσουν
τ’ Όνομα Μου.
Μάθε να βρίσκεις κληρονόμους που να εκτιμούν το νόημα
του Έργου μου.

218. Μην στενοχωριέσαι όταν η κούραση κυριεύει το σώμα.
Το πνεύμα είναι πάντα ελεύθερο.
Μέσα στη μάχη σου επιτρέπεται μια ανάπαυλα.

217. Να ζυγιάζεις τις απόψεις των καινούργιων.
Αληθινά το λέω, άφησε τους παλιούς.
Να δρας με τους καινούργιους.
Μάθε ν’ ανοίγεις με χαμόγελο τις Πύλες της Ατραπού.

216. Ασύλληπτη είν’ η Γαλήνη του Δημιουργού μέσα
στην ποικιλόμορφη αναταραχή.
Μετά από μια πρώτη ανάπαυση υπάρχει μια δεύτερη.

215. Βαθειά είναι βαλμένα τα θεμέλια.
Οι οικοδόμοι που βάζουν τη βάση δεν γνωρίζουν τη
μεγαλοπρέπεια των μελλοντικών πύργων.
Αλλά ο αρχιτέκτονας έχει κι όλας σχεδιάσει το ύψος τους.
Ας φύγει η δειλία, και η προδοσία ας χτίσει τη δική της
φωληά.
Γκρεμίζοντας αυτές τις φωληές με αστραπές και χτυπώντας
τη δειλία με ανεμοστρόβιλο. Εμείς σφυρηλατούμε
το δρόμο.
Πήγαινε κι εργάζου.

214. Υπάρχουν πολλοί δρόμοι, μα η καρδιά αναγνωρίζει
τον πιο σίγουρο.
Να κατανοείς με σαφήνεια σημαίνει ότι μαθαίνεις πολλά

213. Οι αγνές σκέψεις προστατεύονται από ένα φυλαχτό.
Το φυλαχτό είναι τόσο επιστημονικό όσο κι ο μαγνήτης.

212. Όπου οι Δυνάμεις Μου πρέπει να εξοικονομούνται
Πρέπει να υπακούτε. Καταλάβετέ το.

Σχολιάστε

