243.Οι τέσσερις…

Γνωμικό

243.Οι τέσσερις Φύλακες ,προστατέψτε το Κύπελλο του
Αρχαγγέλου !
Με νέον οίνο γεμίστηκεν η Κιβωτός που φανερώθηκε
σ’ εσένα .
Εγώ έδωσα τη προσταγή στο στόμα του χρόνου να σε φέρει
στο δρόμο Μου.
Κάτω από ένα πέπλο Εγώ έκρυψα τα πρόσωπά σου.
Σου θύμησα τη χαρά της ανόδου.
Και ξεσκέπασα τη μνήμη του λησμονημένου παπύρου .
Δυνάμωσα την αντίληψή σου ,
και σου άνοιξα τα βιβλία .
Πλησίασε και δέξου .
Μια προσευχή :
«Εσύ που μου ‘δωσες τη φωνή και την ασπίδα ,
στείλε ένα Δάσκαλο πάνω στα μονοπάτια μου-
είν’ ανοιχτή η καρδιά μου .

Σχολιάστε

